חפש בבלוג זה

יום רביעי, 6 ביוני 2012

פוסט פתיחת הבלוג

קוראים נכבדים שלום.

שמי עמיר, ואני מתנדב מזה כשנה בעמותת הפורום לסלולריות שפויה. כמנהל האינטרנט של הפורום הצעתי להנהלה לשדרג את אתר האינטרנט שלה, לחזור לפעילות בדף הפיסבוק ועתה גם לפתוח בלוג בו תוכל העמותה וחבריה לעדכן את הציבור במאבקים נגד הקמה של אנטנות סלולריות ומתקני גישה, בפעילויות משפטיות, בפעילויות פרלמנטריות, בהודעות, עידכונים, דעות וכל נושא הקשור לקרינה בלתי מייננת (לא רק קרינה סלולרית). 
אני מקווה כי הבלוג יהווה נקודת מפגש בין הפעילים לציבור ובו הציבור יוכל ללמוד על פעולותיה של העמותה, על המתנדבים בה ועל דעותיהם.

אני מקווה שבלוג "יעשה לקוראים חשק" והם יבחרו לקחת חלק בפעילות העמותה.

יש לציין כי במאמרים (פוסטים) של הפעילים מובעת דעתם האישית שלא תמיד עומד בקנה אחד עם העמדה הרשמית של העמותה.
בברכה ובהצלחה

עמיר ב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה