חפש בבלוג זה

יום שלישי, 3 ביולי 2012

מסמך עמדה בנושא הכנסת טכנולוגיית Wi-Fi, למוסדות החינוך

להלן עמדת הפורום לסלולריות שפויה לגבי פריסה של רשותות מחשבים אלחוטיות בבתי הספר בארץ. במסגרת הפעילות של הפורום בנושא הוגשה שאילתה לשר החינוך והפורם ביקש לקבוע איתו פגישה ולדון בנושא. פעילות הפורום בנושא מבוצעת בעקבות תחילת פריסה של רשתות תקשורת מחשבים אלחוטיות בכ 200 בתי ספר, חלוקה של מחשבים ניידים לתלמידים בכ 20 בתי ספר וחלוקה של מחשבים ניידים למורים (והדגש על ניידים אלחוטיים).